22 april


Halloj!

"Hemlisen"  är försenad, hehe. Nu är allting klart men jag avslöjar den lite senare. De flesta vet den typ redan, men ändå xD. Det är inte så mycket till hemlis.

Idag har vi haft slöjd. Jag har träslöjd. Satt typ och täljde hela lektionen. Kom inte på nått att göra =P. Träslöjdsläraren tyckte inte det gjorde så för jag brukar alltid jobba på så bra xD. Men till nästa gång ska jag ha kommit på nått innan som jag ska göra. Det känns som att jag redan har gjort allt man kan göra typ. Hehe.

Har gjort lite läxor nu iallafall. Ska snart gå ut och sälja lite majblommor. Fick lite sålt i skolan idag faktiskt. Bravoo Viola! Hehe. Jag har också hittat några som ty pvill köpa av mej. Men de hade inte med sej pengar så de får köpa imorrn =). Har kanske sålt för mellan 300-400 kr. Men det är väl ganska bra tycker jag ;).

Ciao!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: