23 april


Hellu!

Idag började dagen med lite stress och läxor. Trodde nämligen att jag hade en läxa till idag som jag inte hade gjort. Sen hade jag skola och slutade nu vid 20 i två efter idrotten. Den va rolig fast ganska jobbig. Elin och Asta höll i den, så vi dansade Disco-dans. Fast dans är inte riktigt min grej. Gillar mer pardans xD. Mycket roligare!

Vid 5 har vi träning. Mamma kommer hem strax innan halv 5 och då ska hon skjutsa mej och några till. Tror vi har styrka/fys idag. Blir kul! Imorgon ska jag vara med Fabbi och följa med henne till stallet. Kul! Det va senast i typ februari som jag var med henne. Hehe.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: