Äntligen!


Ja, äntligen är vi klara med städningen! Tog ungefär 2 och en halv timme tror jag. Vi skulle göra 4 områden men hann bara göra 3. Åh, nu måste vi städa nästa helg också! På helgerna ska man väll få slappa och vara med kompisar, Eller?

Innan var vi ju som sagt i V-by. Jag hittade många snygga skor. Mamma sa att jag fick välja mellan ett par lite dyrare Fredperry (stavning?) skor eller ett par billigare ballerinas och ett par tygskor. Det fick bli Fredperry skorna, riktigt  snygga och sköna var de!

Det är så himla typiskt! Vi gick till Scorett och där hittade vi Fredperry skorna fast bara i svart, men vi visste ju inte att det fanns i andra färger så vi köpte dem. Sen gick vi till Nilson för att kolla om det va samma pris där. Det va de, men där fanns det i fler färger. Så jag hittade ett par marinblåa men de fanns inte i min storlek! Så typiskt! Men jag gillar mina iaf xD.









                Jag vet, bilderna är inte i så jätte bra format =P

Pssst! Om en liten stund kommer ni få reda på en liten hemlighet. Allting måste bara vara helt färdigt först..
Fabbi

Gud vilka fina skor! Super fina :)Puss<333

2009-04-20 @ 15:51:09
URL: http://fabbii.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: