En fantastisk dag


Det är precis vad den här dagen har varit. Helt fantastisk. Jag, Tora, Olivia och Ida började med att åka till fotbollsplanen. Jag chattade med Emil innan och han sa att han också ville följa med. Heh, jag sa ingenting till de andra och Tora blev as sur (hon skrattade, men ändå). Haha! Iaf så körde vi lite minifotboll, tjejerna mot killarna då Emil hade tagit med sej en kompis (det hade jag inte sagt till de andra heller). Tror killarna vann, hehe. Eller ,det kanske blev lika. Sen körde vi lite mot några 95 killar. Då va Emil och hans kompis med oss. De ägde typ up oss, hehe.

Vi började tröttna på att förlora hela tiden så vi stack och åt en glass;


Magnum Temtation såklart xD.

Sen cyklade vi till Olivia. Jag och Olivia började laga lite mat, medans de andra tittade på;




Resultatet;


Fast jag började igentligen med att ta lite blommbilder;



När jag och Olivia hade dukat av från bordet gick vi till en park och klättrede upp på lite tak;



När vi var klara med att klättra på tak (?) gick vi in till Olivia och skulle försöka ladda upp bilderna på hennes dator, men det funka inte så vi cyklade till fotbollsplanen igen men där var det fullt så vi cyklade hem till Tora. Där kom vi inte på nånting att göra så vi cyklade hem till Ida där vi körde lite volly. När det började bli tråkigt cyklade vi vidare. Vi visste inte riktigt vart vi skulle men det blev en annan park;



Sen cyklade vi hem till mej där vi hade lite kul (?). Om ni undrar så var det Tora som tog bild på min säng..;





Samt tog lite dagens outfit pics;



Sen åkte de tyvärr hem =(.
--------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, det där var en riktig bildbomb. Men en rolig sådan xD.

Puss & Kram!

aaa

Ja det var jätte kul snygga bilder :P

2009-04-06 @ 21:14:28
URL: http://liiivan.blogg.se/
Anonym

Är den där glassen magnum temtation god?

Kram <3

2009-04-08 @ 12:27:38

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: