Fotboll + styrka


Hallojsan!

Nu är jag tillbax från träningen. Träningen slutade halv 7 så jag kom hem vid 6 ungefär. Så jag har hunnit äta och duscha också. Träningen var hård men riktigt rolig. Vi hade fotboll + styrka. Styrkan var skit jobbig men man känner sej väldigt stolt och stark efter. Man får en sån härlig känsla när man har klarat nånting utmanande. Härligt, härligt. 

Jag hade inte ätit mer än en banan innan träningen, så när jag åkte hem kännde jag mej illamående. Men så fort jag kom hem och fick korvstråganoff i magen mådde jag super.

Nu ska jag nog ta och titta lite på Sveriges värsta bilförare. Eller va det igår?  Aja, vi fär se..  Det finns alltid något annat annars.

Puss och God natt!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: