Jag är en hjälte


Imorgon ska vår klass till Arkitektmuséet. Man ska ha med sej egen matsäck *yes!*. Jag ska ta min specialare, pasta med pesto och skinka. Sheet gott!

Jag, Malin, Stina och Ida (glömde jag nån?) ska sälja majblommor så vi kommer inte va där hela dagen. Det är nämligen ett jippo (?) för oss majblommeförsäljare för att tacka oss *stolt*. Det kommer komma kändisar (!!) för att köpa de första majblommorna av oss. Det är nämligen imorgon klockan 12.00 som starten för majblommeförsäljningen går. Det kommer bli riktigt roligt och vår lärare säger att det är riktigt lättsolt under "jippot".


                        Så här ser årets (2009) majblomma ut =) Fin va?

Klara

Aaa den är jätte fin

2009-04-20 @ 20:20:56
URL: http://alltinomklara.blogg.se/
Anonym

Du är en riktig hjälte du gör mitt så att mitt liv har någon mening !!!

2009-04-20 @ 20:34:30

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: