Jag längtar till..


* Åre - Vi åker på onsdag och kommer tillbax på söndag eller måndag. Äntligen får jag åka skidor!
* Gothia - Fotboll på sommaren är ju bäst! Och att få vara med i Gothia och spela mot lag från andra länder är ju helt otroligt!
* Sommar - Kunna springa runt barbent och sola och bada varje dag, det är ju så himla härligt!
* Skolavslutning - Det betyder ju sommarlov!


mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-05 @ 18:46:04
URL: http://memie.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: