Majblomman


Hellu!

Idag har jag som sagt varit på majblommejippo. Vi som skulle sälja majblommor från vär klass hoppade över Arkitektmuséet för att lättare komma i tid till Jippot. Ångrara det nu efter då Fabbi sa att det va gasnka roligt. De fick typ  egna muséer (fråga mej inte hur). Iaf, vi fick typ sitta och kolla på när några vuxna höll tal (kul det låter va?). T.ex Carolina af Ugglas och Sveriges nånting menister Göran blablabla. Skit kul! Alla trodde ju typ att det skulle va många kändisar där. Vilken besvikelse. Vi fick också kolla på lite majblomman "filmer" som vi redan hade sett i skolan *suck*. när allt va klart gick vi ut och sålde lite på Hötorget (Jippot va inne på biografen där). Jag sålde 3 sånna här vanliga typ. Haha, fett dålig ja va. Sen åkte vi till baks till skolan och där sålde jag 2 vanliga till. så fick ihop 50 kr idag alltså. Wihoo?

Klockan halv 5 blir jag hämtad för träningen som börjar 5. Ska ta med mej majblommorna dit och sälja till tränarna. Sen ska jag looka på Ugly Betty och Desperate Housewifse. Bästa Tv kvällen på tisdagar!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: