Ny (fin?) header


Tuddelue!

Vad tycks om min nya header? I like :) Kom på hur man skulle göra, hehe. Jag sparar typ alltid collagen i ett "album". Men man skulle bara trycka på "spara" typ =P. Nu vet jag hur man gör iaf. Bra, bra!

Vad ska ni göra idag? Jag ska kanske cykla till V-by med mamma och Linnea. Sen på kvällen skulle mamma och pappa bjuda över våra grannar. Det blir kul! Ikväll är det ju Robinson. Ska ni titta? Hoppas jag får. Gästerna kanske inte vill kolla på det =/.

Nu ska jag sätta mej vid laptopen och chatta och läsa bloggar. Ha det bra! Puss <3


                                      Do you like?
Tora

Den nya headern är jätte fin !!

Pöss på daj !!

2009-04-18 @ 19:14:21
URL: http://nallen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: