Ny ful header


Ååh. Kan någon som använder picasa svara på varför vissa bilder inte sparas när man har t.ex lagt till text. Så jävla irreterande! Nu har jag en skitful header.Men bara för tillfället. Det ska komma en ny snart. Men om nån vet varför den inte sparas kan du väl kommentera. Snälla!

Nu: Talang 2009

Fabbi

Guu va fin den blev! Puss <33

2009-04-17 @ 21:11:03
URL: http://fabbii.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: