Ny header igen


Hejsan.

Förlåt för bad update. Efter städningen (det var inte mycket till städning, hehe. Fanns typ inget skit =P) så bestämde jag, Elin, Olivia och Tora att vi skulle spela lite fotboll. Vi möttes vid kiosken och köpte lite glass (magnum temtation chocolate, den nya favoriten). Sen cyklade vi till planen men där var det fullt så vi åt upp våra glassar och cyklade vidare till Elin. Där hoppade vi studsmatta och badade i deras blomvattenspridare (det ser ut som en blomma och så sprutar den åt alla håll). Som vanligt hade vi jätte roligt =P.

Nu har jag kommit hem, dukat på altanen (vi ska grilla!!)och lagt in en ny header. Tycker ni om den? Jag vill ha många kommentarer nu!

Tora

Jätte fin blev den !! <3

2009-04-25 @ 20:01:09
URL: http://nallen.blogg.se/
Fabbi

Super fin! :D<33

2009-04-27 @ 16:24:56
URL: http://fabbii.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: