Roomservice


Det kollar jag på just nu. Det är riktigt roligt xD. Den här gången är Peter Sipend (stavning?) inredare. Det värkar ju lite galet.. Eller? Jag håller iaf på med en header. Jag tror den kan bli ganska fin faktiskt. Jag redigerar på picasa3 som du kan hämta på google. Det är riktigt bra.

Vi har bara picasa på datan där nere och jag sitter uppe nu. Jag hittade inte vart jag skulle spara!! Hehe, jag är värkligen inget data geni. Jag får vänta tills min syster kommer hem så får hon hjälpa mej. Jag vet inte riktigt hur man lägger in den på bloggen heller så det får hon också hjälpa mej med xD.

Ses imorn! Puss puss =P


                           Hah, mina fingrar ser lite tokiga ut =P


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: