Snabbt inlägg


Hejhopp!

Efter skolan idag åkte jag till stallet. Det var jätte kul Tog massor av bilder på väg dit. Bl.a på de fina körsbärsträden bredvid vägen till Grimsat bollplan och Grimsa ridsällskap. Sen åkte jag hem vid kvart i 6 som sagt. Åt tomatsoppa när jag kom hem, sen var det bara att åka vidare till matchen. Vi vann med 3-2, wihoo! Hehe, jag fixade en straff för andra laget som de satte. Haha, bra Viola. ;) Båda målen de fick var på straffar. De andra straffen fixade Ellen A. Hon råkade ta hands. Men vi vann. Super!!

För en liten stund sen kollade jag på DH, men nu skulle mamma och pappa titta på Kobra. Vi har ju bara en Tv som sagt. Lite (eller vääldigt) jobbigt.

Imorgon kommer ni få se massor av fina biler jag tog idag. Ha det bra så länge!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: