Underbara vår!


Hejsan!

Man märker värkligen att våren börjar komma. När jag gick hem från skolan idag vid 12 men mjukisbyxor och canadatröja märktes det värkligen. Det var så himla varmt! Jag kavlade upp byxorna men de bara hasade ner hela tiden.

I skolan hade vi paralympics/idrott. Vi körde typ spökboll och rutboll bla. Det var super kul. När jag kom hem började jag med att tvätta av mej. Sedan dammsög jag bitt dammiga rum. När jag var klar med det gick jag ut och fotade lite i naturen på trädgården. Man vill ju bara vara ute i det här vädret! Så himla härligt! Ska nog gå ut occh ta lite mer bilder sen.  Innan kusinerna kommer. De bor i Göteborg så de kommer inte så ofta. Det ska iaf bli väldigt roligt. De åker hem på söndag tror jag.

Imorgon har fotbollslaget ett träningsläger. Jag vet tyvärr inte om jag kan vara med på det eftersom att kusinerna är här. Vi får se hur det blir med det. Här är lite vår bilder som jag tog idag:


                                  Tora, du och jag föralltid <3






         Jag älskar den här bilden! Man ser värkligen hur solen lyser.


              Våååååååååååååååååååååår!! (mitt första vår skrik xD)
tora

Aaa du och jag viola ! vivvi + Tora =Forever

2009-04-03 @ 18:31:34
URL: http://nallen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: