17 april


Halloj!

Hur mår ni idag? Jag mår bra, är lite trött bara. Men det är väldigt skönt att det är fredag! Ellerhur?!

Idag började jag tio över 8 som vanligt och slutade 12. Jippie! Riktigt skönt, men vi hade NO och matte hela dagen, *suck*. Men ändå. Det är riktigt skönt att det är fredag. Veckan har värkligen varit kort. Bara tre skoldagar utan läxor!

Efter skolan cyklade jag hem till Ida med Tora också. Vi hade pratat om det innan men jag har varit så himla trött den här veckan så jag tvekade lite. Cyklade dit tillslut iaf. Vi åt lite kladdkaka, snackade, lyssnade på musik och kollade på Tv. Vid ungefär halv 3 cyklade jag och Tora hemåt. Ida hade innebandyträning och behövde byta om och äta lite innan. Nu är jag hemma. Sitter vid datan och chattar bl.a. Finns inte så mycket att göra här hemma tyvärr. Jag vill ha en studsmatta men vi kan typ inte ha det för hela vår trädgår typ sluttar, och på de ställen vi kan ha den vill inte mamma och pappa ha den så det blir nog ingen =(. Tråk.

Puss och kram!<3




Har ni smakat den mörka magnum temtation?! Den är mycket godare. Rekomenderar!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: