BJÖRNBORG.




Nu är jag hemma från vällingby.
Eller har varit det ett tag dårå. Typ 2 timmar, hehe. Fick bara med mej ett par björnborgtrosor hem på rean. 50% är inte dåligt! Sen brände jag en slant på maten på Massagotti också, men gud så gott det va!

Agnes och Klara följde med hem sedan och tittade på katterna, de gick hem för en timme sen ungefär. Vid 8 tiden kommer Maya och hennes mamma och kollar på kattungarna. De har två katter själva ;)

Efter maten kommer det komma ett inlägg om helgen då jag va på Mörkö, glömde helt bort att berätta om det eftersom att vi åkte och hämtade katetrna och har varti ganska upptagna med dem. xD

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: