Different light.






Hejsan! Förlåt för urusel uppdatering men mitt internet ha rinte funkat.
Igåt hade jag ju match, vi förlorade tyvärr med 2-1. Men vi var riktigt duktiga ändå. ;) Efter Matchen åkte vi och hämtade upp Maya och åkte ut med båten. Den här gången åkte vi ring två och två. S K I T K U L ! !

Idag var det skola som vanligt. Hade ingenting speciellt. Vi fick gå utanför skolgårde n för första gången! Haha, vilken frihet. xD Vi gick och köpte lite saker nere på Torget. Gotteligottgott c(:

Jag fick mitt TheSims 3 igår också!
Spelade idag och har gjort en stor familj. Det är verkligen bra! :) Vi ses, Godnatt <3
elin

tjoho, allt bra med dig?:D

2009-08-25 @ 08:08:18
URL: http://elinanimmer.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: