Fotbollshelg.


Hej på er! Förlåt för dålig uppdatering igårkväll.
Vi va hos Hannah och åt middag på kvällen. De va hundvakt åt en jätte söt beagle. Hihi. Längtar tills de ska köpa en sån själva. :) Annars så va vi ute med hunden två gånger och spelade Thesims 3 (som jag ska köpa idag :D:D!!!). Det va jätte bra! Lite dåligt att man typ inte kan se vad de gör på de anmäla tomterna.. Jaja, allt annat va typ bra!

Idag är det 11-manna match mot Vaxholm. Agnes kommer och hämtar upp mej vid 12 tiden. Kommer bli rooligt. :D

Vårat andra lag vann med 3-0 igår och inte 3-1 som jag skrev. :P

Puss & Kram.
Liisa

SVAR: Tack! :D <3

2009-08-23 @ 12:46:36
URL: http://theliisa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: