System kamera.


Sitter och kollar lite på olika system kameror samtidigt som jag snyter och har mej.
Har nämligen gått och blivit förkyld. I det här vädret! Typiskt. Försöker också att få ihop en ny header. Fast jag behöver lite bilder som jag inte laddat över än så det måst jag göra.

Strax kommer Maya hit. Mina och hennes föräldrar ska ut med båten så vi får va här. Linnea kommer hem snart också. Det får gå och köpa thai till oss sedan. Jag orkar inte gåå.. -.-


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: