12.00



Jag lägger fortfarande upp bilder på blommor. Hahah, jag måste ta lite nytt känner jag! ;)

Jag fick sluta 12 idag!
Mohahahaha, jippie! Jag va ju skolpolis förra veckan då det var elevensval, och då börjar man halv 9. Men, eftersom jag var skolpolis behövde jag vara i skolan 10 i 8. Så nu får vi igen det! Hehe, vi skulle igentligen slutat 3...

Igår åkte vi till en kyrka i närheten där jag bor och kollade på en adventsgrej. Kul? NEJ. Vi fick iallafall pepparkaka sen, haha. Och så började det ju snöa igår också. Jag hade min korta skinnjacka till skolan, great! (y) Jag kom hem från skolan vid 2 tiden, Amanda, Ida och Tora hängde med. Vi gjorde det vi brukar göra, alltså baktävling (jag känner mig vuxen haha, vi bakar heeela tiden!) och en konstig sak. Hehe..

Imorgon ska vi nog till vällingby. Titta på lite julklappar och sånt. :D Ha det bra! <3

Tänkte lägga upp vad jag önskar mig lite senare, would you like it? ;)

E M M A

SVAR: ja, det är anna. Din kompis syster, ;)

2009-12-02 @ 17:38:13
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: