dan efter julafton.




Hade ni en bra julafton?
Det hoppas jag! Jag hade en superbra julafton med massa olika presenter. Kan visa sen. Men jag ska få mer på söndag, för vi åker till mormor och morfar imorgon och då får vi våra julklappar av dem och kusinerna. ;)

Men vet ni vad den bästa juklappen var då?

En resa till paris i maj!
Hur kul? Skita bajs mega super duper kul! :D Jag längtar!

Vad ska ni göra idag då? Dan efter julafton? Jag, mamma och pappa var på en liten promenad nyss. Men dagen började med en American panncakes frukost. JUMMY!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: