17 december - snöstorm och en vecka kvar till julafton.






Träningen blev inställd idag... :(
Det har ju varit snöstorm hela dagen! Och iskallt. Tänk jag som står skolpolis 8 på morgonen.. Det är inte speciellt mysigt kan jag säga.. När man tycker att man har stått där i en eveghet visar det sig att amn ska stå där i 15 min till. Blää.

Det har varit en väldigt seg dag idag. Jag har varit hur trött som helst. Jag satt halvsov vid maten idag. Jag var verkligen helt slut. Kände att jag lika gärna kunde ta och sova lite så jag la huvudet på tallriken och tog en liten tupplur. Hahah, nej inte riktigt. xD

Nu ska jag och pappa iväg och se den sista levande julkalendern.

Tänk att imorgon har vi avslutning, herrejesus vad skönt! Sooooovaaaaaaaa... :D

Emma

Vilken gullig tomte! :D



Snygg din design är föresten! :P

2009-12-20 @ 19:53:11
URL: http://jageja.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: