drip drop.




Det har varit en gansak lugn dag idag.
Jag och pappa åkte till vällingby. Vi tittade lite på julklappar och lunchade på Massagotti, namnam. :) När jag kom hem fick jag håret plattat av Linneas kompis Emma. Jag har faktiskt aldrig haft mitt hår helt plattat förut, jag har typ börjat men det har inte gått så bra... Hehe. Fint blev det iallafall.

Nu sitter jag och tittar på Laws of attraction4an. Innan tittade jag på Robinson Karibien.
Bye :)

E M M A

SVAR: tacktack! ;D Haha, jo skitgulliga nu är. Filmen var ju visst bra ?! hehe.



Hoppas du haft en bra kväll.

2009-12-12 @ 23:38:04
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: