hos mormor & morfar.


Halli hallå. :)
Jag kunde hann inte blogga något mer i fredags så jag kunde inte säga hejdå ordentligt. Men här får ni ett litet inlägg iallafall. Utan bild dock... :/

Igår var mina kära kusiner här hos mormor och morfar. Vi gav våra juklappar till varandra. Jag fick ett halsband och ett biokort av moster med familj och 500 kr, tofflor och en tomtegumma som mormor hade målat av mormor och morfar. Tack så mycket! Det blev jätte bra. :) Bilder kommer när jag kommer hem, då får ni även på de andra julklapparna.

Idag har jag varit i Knalleland (shoppingcentrum) med mamma. Vi köpte lite presenter till pappa för han fyller år imorgon. Perfekt lixom, mellan jul och nyår. Haha. :p Jag har faktiskt inte äns kollat efter saker på mellandagsrean, tror inte jag kommer hinna det... Jag åker hem på onsdag och då hinner jag inte precis gå runt i stockholm.. Här hinner jag nog inte heller. Men jag har ju fått pengar nu i julklapp, fast jag kanske ska spara de till kamera, vi får se. ;)

Adios ♥ Bloggar antagligen när jag kommer hem.


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: