jävul?




Är inte den här bilden liiite läskig? Det ser ut som att det står nån människa, eller typ en jävul i bakrunden. Jag fattade inte vad det var föräns jag såg den här:



Hahahah. Det va ju ett träd. Jag blev fett rädd. Trodde det va nån som hade gjort nåt med mina bilder, för när jag gick för att titta på bilderna var några redan redigerade och det stod "FOTOGRAFERAT AV VARAVIOLA.BLOGG.SE". Nåt måste ha gått fel. Hahha. xD

Nu ska vi strax iväg till farmor för en liten  julmiddag.

Ses imorgon ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: