levande julkalender.


Nu funkar det igen!
Tora hjälpte mej att fixa det där med att jag inte kunde lägga in några bilder. Men det blir ändå inga bilder idag. Hehe. För detförsta sitter jag vid en annan dator och för det andra har jag inga bilder att visa, haha. Men det kommer! Jag ska även göra om min design snart, jag måste ju få in lite julkänsla.

Tidigare idag var jag med Amanda och Tora. Sedan vid 7 tiden gick vi till grannarna och såg på en "levande julkalender". Jag har gått på den ett par gånger nu och det är rätt mysigt faktiskt. :)

Nu ska jag förstätta se på Ugly Betty, sedan DH! Jippe, go' natt ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: