nu är det vinter!




Det har snöat hela dan igen!
Det är helt sjukt! Men va härligt det är igentligen, det är så mysigt, så vintrigt, så juligt. :) Och tänk, det är bara 4 dagar kvar till julafton nu! Aahh, längtar! :D

Idag har jag mest varit hemma. Jag ahr varit och tittat på Hannahs minikatt som de fick igår! Såå sööt! Den är 12 veckor men liten som om den är typ hälften så gammal. Åhh. Jag och mamma har slått in julklappar ett tag nu. Men nu ska jag äta färskpasta.

Au revoir ♥

E B B A

Hejhej jag har frågestund på bloggen! Vorre jätte roligt om du fråga något :)

KRAM

2009-12-22 @ 11:15:56
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: