önskelista, julen 09


Nikon D3000 (helst) eller Canon EOS 450D
Photoshop
Thesims 3 destination världen (nörd varning xD)
Presentkort på bl.a. Monki, Topshop, H&M och BikBok
PENGAR!
Ipod
Twilight filmen (jag älskar den verkligen, även fast boken äger den ;))
Olika wii spel + en till sån där liten kontroll som man håller i vänster handen, t.ex. till boxning
Björnborg trosor

Det va min lilla önskelista.
Det jag alldra helst vill ha är ju självklart en kamera. Nikon D3000, helst. Så kan jag, pappa och Linnea låna objektiv och andra tillbehör av varandra. And that is very good! ;D

Efter skolan kom Amanda, Tora och Ida med hem. Funny funny! Ikväll blir det Thai mat till middag, jag har bestämt! ;) Sedan blir det att titta på idol-finalen med B&J och Marabou. Myspys fredag, jag älskar fredagar! :D

E M M A

Hej! ;D

kan du rösta på mig här http://www.gilraen.se/de-5-finalisterna-i-fototavlingen/#comments , skriv bara siffran 3 i en kommentar. Snälla.

2009-12-12 @ 11:18:38
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: