tillbaka.


Nu är jag tillbax i Stockholm, hemma. Kom hem vid 11-tiden igår så jag var lite halft död när jag skulle gå upp vid 10 i 7 imorse. Men men, skola igen då... Men man kan ju trösta sig med att det bara är 1,5 vecka kvar till jullov! Och igår var det ju 2:a advent, nice. Tiden går så snabbt nu, men den kommer nog gå segt igen snart.. Man längtar ju så himla mycket till julafton. Nu ska jag strax till stallet iallafall. Och på torsdag är det fotbollsträning. Jippie! Äntligen. :) Ps. Jag kan varken lägga upp bilder eller ändra stil på texten (t.ex. tjock, kursiv) för de där grejerna dyker inte upp på datan. Weardoo. Har det hänt så för någon annan? Ps 2. Imorgon kommer det nog upp en liten önskelista. Hade ju tänkt lägga upp det förut som jag skrev. :) Ps 3. Såg nu att det inte häller blev mellanrum när jag skulle byta rad.. Hmm... Skumt? JA! ;)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: