vinnaren är erik! :D






FÄRG eller SVARTVITT?

Hello! Hade ni en bra fredag? Det haade jag. :) Jag var uppe ända till 12, fast jag var trött vid 8, haha! Tyckte ni det var rätt som vann idol då? Det tycker jag. Eller jag tycker båda är sjukt bra så jag bryr mig inte så mycket. ;)

Idag ska jag till vällingby med mamma och pappa, julklappsshopping! Haha, jag har bara köpt en julklapp hittills. Jag ska även köpa något att ah på mig på julafton, jag tror jag ska köpa en tubkjol och nån fin topp. Vi får se.


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: