Boats.






Godmorgon på er! Sovit gott?
Idag ska jag vara med Elin. Jag tror vi ska va hos henne. Hoppas det! :P Fast innan jag sticker till henne ska vi till katterna. Vi måste välja nu! Men jag kan inte, jag vill ha båda två!'

Det är ingen träning ikväll. Tråkigt men ganska skönt.. Känner att jag behöver vila kroppen lite då det kommer bli mycket fotboll nästa vecka och träning nästan varje dag den här veckan. Det är ju Gothia nästa vecka! Det kommer bli såå kul!!
Ida Hasselqvist

SV: jotack (: med mig är det bara bra.

Vad händer idag då?

KRAAM

2009-07-06 @ 13:41:16
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Amanda

Det är härligt att höra! Jo då, det är typ samma här!



Bilderna ser så somriga ut! :)

2009-07-06 @ 15:15:37
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: