Gothiacup imorgon!




Imorgon sticker vi till Gothia! Det kommer bli tråkigt att lämna er.
Men Gothia är roligt det med! Det kommer bli så himla kul! Det är ju inte bara fotboll utan man får ju gå på Liseberg och en massa annat också!

Ååhh, jag längtar verkligen ihjäl mej! Vi åker lite innan halv 9 imorgon och hämtar Saga. Sedan är det ca 6 timmars bilresa till Göteborg. Sen när vi är framme vid ca. 2 ska vi fixa allt i klassrummet vi ska bo i och så tror jag.

Ni får ha det underbart medans jag är borta! Vi ses nästa vecka! <3
melissa

SV: det var det :D

2009-07-12 @ 15:20:53
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: