Gratisbio.se




Bli medlem på Gratisbio och få gratis presenkort från kicks, nelly, eller du kanske vill ha biobiljetter.
Du har många alternativ att välja mellan för att samla poäng. Du kan värva dina vänner, besöka hemsidor, köpa saker, skaffa vänner eller kanske vill du blogga om det? ;) Det är upp till dej.

Jag har fått 120 poäng sedan jag bloggade om det sist och jag har inte gjort mycket alls.
Klicka på bilden för att bli medlem. Varför inte testa? Det är värt ett försök!
M a Y a

Tack! =D <3

2009-07-11 @ 21:38:42
URL: http://levasommysan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: