Internet works!





                                                                                                           tagen i Skärgårn

Jippie! Det funkar igen!
Nu kan jag änligen läggau pp lite bilder!
Vad tycker? Jag gillar dem skarpt! Tycker himlen är så häftig. Och det blir ju inte precis sämre när himlen speglar sig i vattnet?!

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Halv 6 idag har jag träning. Efter det fick typ de som ville åka och bada tillsammans. Hoppas det blir många som vill det! Man vill ju inte va där själv precis.. :P
Liisa

SVAR: Hihi, tack! ^^ <33

2009-07-01 @ 16:59:49
URL: http://theliisa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: