Mot Gotland.






Hej på er. Det här blir kanske sista inlägget på en vecka.
Vi ska nämligen till Gotland om bara någon timma. Det kommer va superfint väder verkar det som, så det är ju bra!

Jag kanske kommer blogga mer i veckan, om mamma tar med sin data. Men då blir det tyvärr inga bilder :( Men medans jag ör borta kan ni ju ta och kommentera mycket. Det är så kul att läsa :D

Ni får ha en toppen vecka iallafall. Puss <3
Emma

sv: jaha, okej. :D jag har nummer 9. :D hihi. :) ^^

2009-07-26 @ 14:57:33
URL: http://emmaa95.blogg.se/
CHANELLE

SV; typ inget :)

vad gör du?

2009-07-26 @ 16:22:25
URL: http://chanellle.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: