New songs, finally.


Nu har jag laddat över en nåra bra låtar till min mobil.
Så nu har jag nått att lyssna på på väg till Gothia och på kvällarna om jag inte pallar läsa. Wihoo! Sitter och lyssnar på Erik Hassle - Hurtfull.

Vid fyrta har jag träning så jag ska börja göra mej iordning nu.
Vad ska ni göra idag då? Nått roligt?
Anonym

fina bilder i headern! :D



Du skulle möjligtvis inte vela gå in här & rösta mig vidare i en fototävling som jag är med i? Jag skulle verkligen uppskatta det & det skulle betyda tusen. Tryck på länken och du kommer direkt till min bild. Tack på förhand. <3



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2837



2009-07-11 @ 18:56:27
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: