Paris




Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering..
Gårdagen började med fotbollsträning klockan 11. Efter 2 timmar va den slut och då åkte jag hem och åt lunch. Sen åkte familjen på bio. Vi såg Paris. Ganska bra film faktiskt, fast det satt bara en massa gammlingar inne på bion, hehe.

Nu ska vi åka ut med båten.
In mot fjäderholmarna tror jag att det blir. Slussa alltså! Första gången för mej så det kommer bli kul :)

Snälla söta, snygga, vackra, otroliga läsar! Kan ni rösta på mej här som nr 9. Det skulle betyda jätte mycket :) Fast jag tror inte jag har så stor chans att vinna ändå :P
Anonym

Jag röstade på dig :)

2009-07-08 @ 09:45:24
Amanda

Okej! jag gör inte så mycket, svarar på komentarer bara! :)

2009-07-08 @ 12:29:57
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Fabbi

SVAR: Han tackar :D<3

2009-07-08 @ 12:35:45
URL: http://fabbii.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: