7 juni - tiden går för snabbt!




Hejsan :)
Kollade ni på matchen igår? 
De klantade sej typ heela tiden medan jag satt i soffan med Sverigehatt och åt kladdkaka. Mumma! Jag tog lite pauser och fotade lite frukt. Blev super fina bilder! De verkar tyvärr som att de inte går att få över på datan bara =(

Jag gick och la mej vid 11-tiden. Var super trött! Jag gick upp vid ungefär 10. Snart hade jag tänkt att cykla/åka till Saga, hennes katt har fått kattungar och de har öppnat ögonen! Jag kollade på dem i tordags efter träningen också. Så himla söötaa!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: