Bad i mälaren






På bild: Tora
Ingen redigering.

Hejsan :)

Idag har jag badat med Sandra, Emma G och två andra.
Jag cyklade först ca. 4 km för att möta upp de andra. Sen cyklade vi tillsammans typ lika långt igen för att komma till stranden. Vi badade faktiskt ganska mycket, även fast det va ganska kallt i vattnet. xD När vi skulle äta cyklade vi typ 2 km för att komma till ett matställa. Där åt vi lite olika saker, jag tog en halv blaskig pizza. ;)

När vi hade tagit några dopp till va det dags för hemfärd. Då va man lite halvt död..

Men nu är jag hemma, efter över 1 mil cykling och blåsor på händerna.. Tack så mycket för att jag fick fälja med Emma & Sandra :)
Emma :)

Det var så lite så :) Det var bara kul att du följde med!

2009-06-25 @ 20:43:41
sandra'

tack för att du ville följa med, det va jätte kul !<3

2009-06-26 @ 19:34:37
URL: http://belebrudaar.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: