Bad update


Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering..
Jag har inte kommit åt internet. Det har krånglat jätte mycket. Men nu funkar det :)

Idag har jag bara varit hemma och haft tråkigt, tills fotbollen! Äntligen! Jag har varit helt rastlös. Har väntat och väntat på att det skulle vara träning. Fast det var liite för varmt för träning idag. Vi 8 som var där dränkte oss med vatten! Hehe :P

Imorgon ska jag till stranden med Jullan, Frida, Ida, Tora, Emma G och Emma O. Funny funny! Vi ses imorgon! Puss & kram :D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: