Det är så varmt!


Hej bloggen! Det här blir ett sånt där tråkigt inlägg utan bilder.
Idag ska jag till V-by med Ida, Olivia och Tora. Det ska bli kul. Jag har bestämt att jag inte ska köpa TheSims 3. Alla säger att det är väldigt beroende framkallande och jag har ingen lust att sitta inn hela sommaren! Nej nej! Men shopping kommer det bli iallafall. Ska köpa en sån där mysig tröja från Gina som alla har (+ jag) fast i svart/vit. Jag har ju en rosa/vit redan. ;) Ses sen :)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: