Home sweet home




Tjudellu! Har ni haft en bra vecka?
Jag kom hem vid 12 idag. Blev en snabb och smidig resa. Sköönt! Sov ganska mycket också. xD

Förrlåt för att jag inte bloggade så mycket under den här veckan! Det kommer bli lite så nu på sommaren. Men jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Precis när jag hade kommit hem ringde Agnes och frågade om jag ville hänga med henne, Ida och Tora till fotbollsplan. Och självklart ville jag det! Så jag käkade lunch och drog iväg med cykeln till Agnes.

, idag har jag spelat fotboll, hoppat studsmatta och haft vattenkrig, med mina och Linneas kompisar. En super rolig dag! :D
Tora

Jag blev jätte blött :) hahha

2009-06-22 @ 20:20:52
URL: http://nallen.blogg.se/
Emma

sv: tack så mycket. :D:D jodå, bara bra. sj? :) ^^

2009-06-22 @ 22:27:20
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: