Hur kan man förkäna att bli mobbad?




Jag förstår värkligen inte! Hur kan man tycka att en person förkänar att bli mobbad? Det är helt absurt! Även fast man tycker att personen är jobbig och att han/hon följer efter än och "gör" så han/hon själv blir mobbad. Tänk dej själv. Skulle du vilja bli trakaserad och kallad idiot varje dag? Bli kallad för liten/stor, ja, inte vet jag. Det finns en massa olika sätt! MEN MAN KAN ABSOLUT INTE FÖRKÄNA ATT BLI MOBBAD!!
disse

Fan va jag håller med dej, som jag sa förut också. Det spelar ingen roll hur jobbig man är osv, man förtjänar fortfarande inte att bli mobbad. Fattar inte hur folk seriöst kan tycka nåt sånt, der är helt jävla sjukt. Blir så sur !

2009-06-06 @ 21:07:10
URL: http://wallbeerg.blogg.se/
JP

Bra skrivet Viola. Jätteviktigt att vara medveten om hur fel det är att mobba och som sagt.... INGEN förtjänar att mobbas, ALDRIG!!!

Keep up the good blogg // JP

2009-06-13 @ 18:25:56

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: