Onsdag - imorgon är det skolavslutning!






Hej! Haft en bra dag?
Min har varit ganska lätt.. Eller vad man nu ska säga. ;P Vi har mest städat ut våra saker och lagt böckerna i påsar. Det var också nån match, lärarna mot 6:orna. Vi satt mest och prata om Thesims 3, hahah! Stina har fått det. x) Ett båtrace va det också, så det var en riktig soft dag!

När skolan var slut för dagen gick jag hem till Elin en sväng. Vi hoppade lite studsmatta. Sen var det bara att cykla ner till centrum för att klippa sej. Blev lite kortare än vad jag hade tänkt mej men håret var väldigt slitet så det behövdes. Klippte mej senast i julas, höhö :P

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: