Rimbo cup resultat




Hejsan!

Cupen idag har gått bra.
Första matchen vann vi med 2-0. Andra, 14-0 (haha, där gjorde jag mål också =)) Och tredje 8-0! Motståndet va inte riktigt de bästa som ni kanske förstår. :P

Imorgon kommer Agnes och hämtar mej vid 9 tiden. Tiidigt. Första matchen imorgon möter vi vårat andra lag. Som jag sa så delade vi in vårt lag i två jämna lag. Det kommer iallafall bli skit kul. =) Men det spelar ju ingen roll vem som vinner för vi är ju ändå ett och samma lag!

På bilden ovan ser vi min skolavslutningsklänning, förlåt för att ni fick vänta så länge och för den kassa bilden. ^^


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: