Roligt


Gå in på inkorgen på din mobil och bläddra neråt utan att titta , så stoppar du efter ett tag så skriver du vad det stog på smset under frågan.


1.
Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Alltid vi !

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Aa , ni?

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Okej , har du kvarsittning ?<33

4.
Vilket sms blev du mest berörd av
 Okej, jag kanske inte ska träna idag :(<3

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vgd? Va de kul på grönan då?:P

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Aa, vi kan komma klockan tio kvart över fem

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Nej jag vet Hahahahaha

8.
Vad vill du höra mest av allt?
:)

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ses vi imorn :)?

10.
Din romantiska replik?
Okej :p

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Ok vi kan kolla med ida någon gång

Gu vikka tråkiga svar jag fick då?!
Emma

sv: hihi, taack. :D



lite kul, vi kollade på en film idag i skolan där en tjej hette viola. :) haha. =)

2009-06-05 @ 15:22:01
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: