Uppdatering från Borås


Tjohoo!
Har ni haft det bra under de här dagarna? Det har jag iallafall. Igår va vi i Knallelan (shoppingcentrum). Köpte inget faktiskt. x) Bravo Viola :P

måndag åker vi hem. Då ska vi åka bil med mamma och pappa. Inte tåg som på vägen ner. Mamma och pappa kom nämligen igår. Vi åker tidigt på morgonen så vi kommer hem vid 1 tiden ungefär. Uppdaterar när jag kommer hem, loovar!
Emma

sv: ja, det hade jag oxå. :) hihi. jaa, choklad är muums. =)

2009-06-21 @ 21:13:42
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: