16 juni






Hej på er!

Jag gck upp för en timme sedan ungefär.
Vid ett tiden kommer Tora hit, hon ska fortsätta hjälpa mej med designen (inte headern). På kvällen ska vi va bollflickor för damlagets match. Kommer bli kul!

Igår va jag i stallet. Det blev bättre väder trottsallt. Tur det eftersom vi red barbacka ut till ängen och fikade. Super mysigt va det iallafall. ^^ Fick Atte som vanligt. :D Vi hade lite tid kvar på slutet så vi satte oss i damsadel inne i ridhuset. Det är faktiskt lite läskigt, haha. x)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: