Förget-mig-ej




Hello you!
Träningen gick väl sådär tycker jag.. Men tröjan kändes bra iallafall. x)

Bilden ovan är tagen med Linneas sytemkamera samtidigt som Viola goes model bilderna. Sitter och tittar på film nu tillsammans med Linnea och hennes kompisar. Godnatt! ^^
amanda

finbild.puss

2009-06-11 @ 23:59:05
URL: http://writephotos.blogg.se/
Fabbi

Taack =D!! Din är oxå superfin!!

Du får gärna göra en header, Sofia (tjej från stallet) ska oxå göra en men jag kan ju ha 2 att byta mellan =)<333

2009-06-12 @ 09:03:53
URL: http://fabbii.blogg.se/
Malin

hej! Var ni på grönan i onsdags??

2009-06-12 @ 14:29:14

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: