Varma sommar




Hejsan!

Det är såå varmt ute! Vi gick ju till fotbollsplanen, men efter typ 15 min så var man död!
Efter vi varit på fotbollsplanen cyklade vi och käkade lite, köpte korv och pommes. Muums! Sen cyklade vi vidare till Ida, där gjorde vi väl typ samma saker som vanligt. Men jag fick ont i huvet efter ett tag, och alla blev trötta ochgjorde olika saker.. Så vid kvart öve 6 va det dags för hemfärd.

Imorgon åker jag, Tora och kanske ida coh några fler till V-by. Ska köpa mitt Thesims3! Och en till såndär skön tröja från Gina som alla har. Har en sån i rosa.. Fast vill hälldre ha en grå.. Fast den finns typ inte kvar.. Får nog ta en svart i stället!
Emma

sv: haha, underbaaart! :D:D



cool bild. :)

2009-06-23 @ 23:54:58
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: